<-------DON'T U EVER2 TOUCH MY CODE! (except for edit only) THEN, DON'T U EVER TOUCH CREDIT SECTION OK!!!!!--------->

A Thousand Years
UMS Here I Come ^__^
Wednesday 29 August 2012 @ 09:16 | 0 Comment [s]




Assalamualaikum and Selamat Sejahtera readers. Hye Mr.Nepo :) wahh~ Wahh ~ Miss u damn laa Blog .hehe :) Aku nak tukar Laa nama kaw Nepo .Mcm tak cantek pula Tu nama Nepo..hehe, nnT aku cari Nama baru utk kaw k blog .


Hurmm ,Okayy, sbnrnya aku Nak cerita pasal bulan Ramadhan yang baru seja berlalu ary tu. u Know what, for the first Time aku rasa Sedih nak tinggalkan Bulan Ramadhan ary tu .Memang la ramadhan2 sebelum ne rasa sedih juga,Tapi ntah kenpa Tahun ne aku rasa Pilu sgt nak tngglkan bulan yg penuh erti tu :( bagi aku Ramadhn kali ne Penuh ERTI, penuh MAKNA . seriously aku sedih sgt tngglkan bulan Ramadhan kali ne :( Orang bilang pada Bulan Ramadhan smua Syaitan Di rantai, then Pintu Syurga Terbuka .kan ? kan ? kan ? hehe, Alhamdulillah , Moga Doa2 ku di bulan ramadhan tuh di berkati , dan di Makbulkan oleh Allah.Amin ~ Rasa tenang ja pada ketika tuh :) tapi sayang Sembahyang terawikh aku tak full taun ne :( rasa rugi taw :( 



Okay, Kita move on pada Bulan syaawal :) Tahun ne ? Tahun ne aku tak da rasa Raya ,Dunnow why :( myB aku buat kerja sorg2 tuh kutt rasa sgt kepenatan deya :( , Tapi Alhamdulillah , aku dapat Sembahyang raya tahun ne.hehe :)



Tahun nhe Tak da laa dapat banyak angpau :( Tak smpai RM200 :( Mereka cakap aku tak layak dah nak trima Duet Raya ? apa ka ?? -.- , Heyy , Helloooo ?? im still "TEEN" okayy ! :D Next year dah kepala Dua .mmh Why so Fast ah ?? , Renduu taw zaman kanak2 aku dulu .Dulu2 Tak perlu nak ada perasan cinta2, perasaan sayang2 . yang aku ingat aku dulu2 Nak maen jaa kerja. Ahaa ~ Nakal aku Dulu :D



Ummphh, Okayy Tak lama lg aku nak smbung Belajar balik :( Napa cepat sgt masa berlalu .aku rasa macam tak puas jaa cuti2 kat rumah ne :( dan amat Menyedihkan apabila satu Nota Mathz pun aku tak ada simpan tym kat matrix ary tu .Hadoiiii Wafaaa , Lepas exam tuh maen campak ja mana2 :( , Padahal nak guna kat U lagi..Nota bio n Chmstry la pula yang aku simpan, eshh, Apakaa Wafa =.= , yg teda2 kaw simpan-.- 



1-September aku Dah teda Dekat Rumah, aku dah nak Mndaftar Masuk u .agak gementar juga .sbnrnya Tak sabar Nak belajar .Tapi aku tak suka tuh Minggu Suai Mesra :( Mesti Penatt yang amat .aduhh, Then Amat membosankan :( aku Nak daftar awal .Bukan bermaksud aku semangat tapi aku nak dapat bilik awal Tempat awal.hihi... And harap2 laa Dapat roomates yang baek2 :) Amin :) 


Okayy, ne Jadual yang baru aku terima, mmh. Nampaknya banyak sgt taklimat.Hadoiii .Penatt -.-



Hari ne Dah stat kemas Barang waah ~ Rasa nya macam 3 luggages aku bawa.HAHA, kaw ada ?? :D mmh, mcm tak nak balek rumah la pula kan .okay Sabtu ne aku jalan dah nak daftar kat UMS tuh :) Mudah2an semua berjalan degan lancar :) amin ~ :)




Older Post | Newer Post
I Learned From Mistakes ! :)


One Find Day ,Wish u Will know for evrythngs ❤ , Hello you !


Navigate

Entry Profile Links



TalkMore!

.

Credit Section


Skin made by : Moha | Are-Qil
Some Stuff : Ejat | Hafiz