<-------DON'T U EVER2 TOUCH MY CODE! (except for edit only) THEN, DON'T U EVER TOUCH CREDIT SECTION OK!!!!!--------->

A Thousand Years
" It's Complicated ! " =(
Saturday 4 August 2012 @ 08:36 | 0 Comment [s]



Hye Mr.Nepo :) Here I come to u . Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Nepo . Nda lama Lagi maw Raya Nhe. HAHA, padahl, baru ja maw 2 minggu puasa, aik lebih dah kod .tak kira laa .seyesly, Tak sabar maw raya . Biar pun sorg2 .Tapi aku bahagia .No need to thnk org laen, ataw sepa2 .Fkir dri sndri ja .yew .Alhamdulillah :)



Tapi kan, maw dekat raya Sumtym rasa sedih juga.Sbb tak lama lg maw smbung bljar Balik. Ya Allah .Saya sgt malas bah .HAHA, tapi kan, aku punya azam baru .Aku maw bljr betul2 skrg . Aku mls maw fkir apa2 skrg .Aku mls maw fkir psl Cinta .Bukan Tak nak, Nak, tapi bear laa Aku Focus dlu .Soal Hati, aku Serah kan Sepenuhnya Pada yang Esa :) sesungguhnya, Pilihan dya Lagi Terbaek :) Aku Redha and trima seja sepa2 Asal dya Ikhls trima Semua kekurangn aku juga kelebihan aku .Amin .


okie. Next week ary rabu, aku dah nak test JPJ. Doakan aku smoga berjalan dgn lancar k semuanya :) Amin ~ .

Nepo , seriously .aku rasa aku Hanya mampu jadi kawan dengan Mr.x :( walau berat .aku msti lupakan perasan ne juga . You Must do it wafa .Jangan Buat kalau kaw tak mampu .okie .Now , aku kesepian lagi .its ok wafa .at least deya belom knal aku sepa .Then .aku jatuh cinta pun dlm diam .soo , tak perlu kutt kaw nak kcewa hbes2 Wafa .Chilll syggg . Allah knows wat de Bestt for u :) chillll !! chillll !!


ya Allah Rasa maw Nanges . Berikan aku kekuatan ya Allah . Mungkin bukn dya yang terbaek utk aku . Allahuakhbar , begegar2 badan aku maw trima smua ne . kaw Boleh tuh Wafa .just Trima Knyataan ok. I Need my Friend. I need both of u, Anyss & Nana . Pleaseeee !!


Now , Theres No HOPE anymore . Stay Strong Wafa . Most important now .Focus on ur study Darll . Lupakan PERASAN kaw Wafa . Itu hanya angan2 Tinggi ke langit yang tak kan pernah Terjadi .


Sebelum aku melelapkan mata, aku suka berangan. Angan-angan yang mungkin jadi realiti, mungkin hanya wujud dalam fantasi.



makin lama kita kenal seseorang itu,makin banyaklah dugaannya, makin brtmbh kenangan brsamanya dn makin susahlah untuk kita melupakan dia .



You’re Right . Then ,Aku mesti lupakan perasaan ne .Bukan aku tak maw mencuba . Tapi aku takut gagal .Memang laa org cakap Belum Buat pun dah cakap gagal, tapi bila dah rasa . Ntah laa, speechless . What should I do Nepo ?? Whatt ??!  =(


ya Allah . I NEED U .Hug me Please . Please .


...................................


Older Post | Newer Post
I Learned From Mistakes ! :)


One Find Day ,Wish u Will know for evrythngs ❤ , Hello you !


Navigate

Entry Profile Links



TalkMore!

.

Credit Section


Skin made by : Moha | Are-Qil
Some Stuff : Ejat | Hafiz