<-------DON'T U EVER2 TOUCH MY CODE! (except for edit only) THEN, DON'T U EVER TOUCH CREDIT SECTION OK!!!!!--------->

A Thousand Years
Bring Your Heart Away Wafa :)
Monday 6 August 2012 @ 11:05 | 0 Comment [s]



Okie , tadi py kk sbb nak beli barang2 .mmh , aku Beli sluar track suit gelap utk Minggu Suai Mesra kat UMS :) , tapi baju lengan panjang belomm jumpa lagi .mmh, susah maw cari :( , tak paa, mst Jumpa juga. Then lpas Nhe kau maw cari kasut sukan lagi..adeii =.= , tak siap2 nhe urusan, tak paa Wafa . yang penting aku target nak siap kan semua urusan Nhe sebelomm raya .okok ? :) 




Tadi , kat kk kami ekot jalan istana , wahh ~ Lama tak ekot jalan kat sna tuh , sbb Jalan yang 1 nak pegi tgh bandar tu sesak bah . Then time kat jln tu ternampak suatu Tempat . tak taw laa, kenangan ataw mnyakitkan :( , sbb kaka aku penah cerita somthng dgn aku psl tempat tu .Time tngok tempat tu rasa sedih puun ada juga ,mcm teda feeling pun ada juga . Ntah laa, mungkin betul2 dah aku tutup Hati ne tak maw fikir apa2 .HEHE :) smua Menyakitkan . Tapi aku Redha . Allah maha Adil .seTiap kali sujud terakhr ku, aku akn selalu berdoa Moga semua Ne berakhir dengan Manis nya :) Amin ~





Okayy Laa, honestly mmng aku tak puas hati dgn course yang aku dapat . Nhe ada laa salah satu  sebab aku tak smngat or tak excited nak msuk UMS :) . Second , y UMS ? mmh :( ya Allah ~ tapi aku tetap bersyukur ya Allah sbb dapat smbung bljr :) , kk again ? Why ? bukan sombong .tapi sbnrnya nak juga aku bljar jauh2 . Nak sngat aku dok jaw2 dari family aku . Maw BERDIKARI. Maw jauh2 dari Sabah , why kk ? Knapa aku harus dekat dgn dya ? klw bole aku langsung dah tak maw tengok muka deya :( , mudah-mudahan aku tak ketemu dgn dya :) amin ~ What is, past is past . tak maw Ingat lagi .Lgpun realy want Focus on my study :) about love ? Belum jumpa yang berkenan hati :) kalaw ada pun .aku tak taw dah mcmna maw bercinta .HAHA. sow jatuh Hati dalam Diam again laa jwb nya :)


Aku Nak Cinta Bukan Lelaki :)



Mathematics & Computer Grafics .What is about actually ? =.= ,hehe, Deya major pada Mathematics actually .Sokayy, aku Minat juga kira2 nhe :) Try laa dulu . Thenn, sem Satu nhe aku mesti berusaha sekuat mungkin :( , demi nak tukar course py pendidikan :) tapi jatuh balek sem1 la .Tak pa ,Demi mengejar Cita2 ,InsyaAllah, kalaw Allah izinkan :) amin ~Mudah-mudahan sgala Urusan aku kat dunia nhe Di permudahkan :) sow now , i want focus dgn study :) .dah Dapat ijazah, baru cari calon .hihi . #Pesanan mama aku :) 



Okayy, aku nak share perancangan masa depan aku :)



UMUR 23-24  :  aku Nak Tunang :) [ yerrrr Wafaa, awal gilaa merancangg ,HAHA ] 
UMUR 25-26 : aku target Nak kawen dah , boleh kan begitu ? tidak terlalu awal kan? okayy bahh kan ?


I need someone that won't give up on me :) ❤ ,Then u'll be my Prince Charming :) 


Do you really willing to wait for me? Do you ? :) , Nvm ,i Know ur answer .Sokayyy :)

Accept your past without regret, handle your present with confidence &amp; face your future without fear!



Nhe Bunga TULIP nama deya .aku Taw nama Ne Bunga pun Dari My Dear Friend :) . Pertama kali aku tengok Bunga Tulip Nhe aku dah Jatuh Cinta Dengan deya .kalaw Bole Some Day, aku nak sangat tengok bunga ne real2 :) n kalaw bole Nak sgt Bunga Tulip Nhe jadi tema Time wedding aku .yayyy ! Wafa Berangan lagi ! hehe :D Amin ~ Tnggu laa aku kawen dgn obama Baru dpt kali..HAHA :)
Bersih Nya bunga ne :) Tenang ja Tengok .Alhamdulillah :) Love it !





Older Post | Newer Post
I Learned From Mistakes ! :)


One Find Day ,Wish u Will know for evrythngs ❤ , Hello you !


Navigate

Entry Profile Links



TalkMore!

.

Credit Section


Skin made by : Moha | Are-Qil
Some Stuff : Ejat | Hafiz