<-------DON'T U EVER2 TOUCH MY CODE! (except for edit only) THEN, DON'T U EVER TOUCH CREDIT SECTION OK!!!!!--------->

A Thousand Years
I WANT U Know What I Meant , im get Jelous With You !!
Friday 20 July 2012 @ 01:57 | 0 Comment [s]




Sepa Bertakhtah Di hati aku skrg ? Tepuk Dada Tanya Slera .HAHA, ntah laa, sbnrya aku pun tak taw. Mcam Satu pun Tak boleh percaya.HEHE. Bearlaa, Take Time dlu Wafa, ada Juga tuh nnt. Allah taw Mna yg terbaek utk kaw. Berserah sahaja :) Aku tak sabar Nak jumpa dgn c “Deya” sbb, klw bole, maw sgt aku luah smua mslh aku dgn dya , Fuhh ~ Berat jaa ku rsa skrg..ya Aku senyum, tapi sbnrnya, sakit otak aku sruh bibir aku tuh snyum :( 



Nepo, Honestly, aku jatuh hati pada someone .Tapi dlm msa yg sma aku tak yakin dgn dya.Mungkin kami just baru kenal kat laman Muka buku . Aku tak maw hubungan Nhe terlalu cepat Bear laa take time dlu . Kadang2 kan Nepo, aku rasa jeles tngok dya dekat2 dgn gurl laen, even JUST a friend . Mungkin aku yg over feeling nhe . Aku bingung apa yg aku rasa skrg .Mungkin aku sorg2 jaa yg b feeling nhe dgn dya. Sometime tuh aku rasa maw jawkan dri dari dya , tp bila fkir2 balek. Napa perlu aku maw jauhkan dri dari dya ? sdangkan aku Cuma kawan dgn dya . Ya Allah , ssh Nya la kan klw cinta Nhe bertepuk sblh tgn . Apa patut aku buat . sgt2 Confused . Aku tak kenal dgn Deya. 



Bermula dgn Twitter, aku dah sakitkan hati dya,ya Allah..apa aku buat Nhe ? Aku tak sengaja pun nak cakap psl benda tuh .Aku Cuma ingin begurau-gurau dgn dya. Tapi aku tak anggap pun bnda tuh sbgai bnda gurauan . Hope dya faham apa mksd aku nepo .Tapi , skrg dya sudah slah faham. Seriously, aku Tanya bnda tuh pun utk kebenaran tp dlm bentuk gurauan . Aku langsung teda Niat maw sakit kan dya. NOW , Dua kali dah aku sakitkan Hati dya . mcm Tak layak ja aku Nhe. Ya Allah,moga kaw beri petunjuk yg terbaek buat ku ya Allah .



Semua Orang punya Impian dlm suatu Hubungan yang special kan, Me too :) . Kalaw bole lps Nhe,aku maw jaga Hubungan percintaan aku.aku tak maw gagal , Tapi aku taw, aku hanya Hamba Allah yang lemah. Aku Hanya mampu merancang dan Tuhan yang Menentukan semuanya . Aku yakin dgn mu ya Allah, Bahawa aku akan ketemu jua Jodoh ku. Tapi aku dapat Merasakn,masanya Bukan Sekarang . 




Dear Someone, Aku minta Maaf Sgt2 dgn kamu k. Seriously aku teda Niat buat kamu bgtuh . Sayang kamu =( . Then Aku TAK NILAI ORANG TUH DARI RUPA, yg PENTING NIAT DYA,HATI DYA utk kenal aku. Dan DAPAT TERIMA SMUA KEKURANGAN AKU JUGA KELIBAHAN AKU.Enough . Tapi aku tak paksa kamu. ME & YOU JUST A FRIEND =) . Realy Miss u .



Late night conversations make you learn a lot about people.


Older Post | Newer Post
I Learned From Mistakes ! :)


One Find Day ,Wish u Will know for evrythngs ❤ , Hello you !


Navigate

Entry Profile Links



TalkMore!

.

Credit Section


Skin made by : Moha | Are-Qil
Some Stuff : Ejat | Hafiz